miércoles, 25 de junio de 2014

Vuitè dia: La Re-Evolució




Vuitè dia: La Re-Evolució
Tornem al nostre micro-Món, el grup que havíem començat. Ara, després dels dos dies, es veu més petit que abans... Sembla que tenim ressaca de tanta intensitat, encara la portem dins nostre...
Per tancar la formació entenem que l'Oasis segueix, no s'acaba, entra en la última etapa: la Re-Evolució, la capacitat de seguir construint somnis.
I comencem a posar-ho en pràctica en nosaltres mateixes: Quins son els teus següents passos? Què somnies després d'haver estat a l'Oasis?
Les respostes son molt diverses i ocupen un ampli espectre: Des d'aplicar-ho a la meva vida quotidiana; a com miro el món quan camino a poc apoc pel meu barri; a anar a Brasil a conèixer la metodologia de més aprop fins a seguir jugant per tal de arribar a construir el Millor Món Possible!






Octavo día: La Re-Evolución
Regresamos a nuestro micro-Mundo, el grupo que habíamos empezado. Ahora, después de los dos días, se ve más pequeño que antes. Parece que tenemos resaca de tanta intensidad, aun la llevamos dentro de cada una y cada uno.
Para cerrar la formación entendemos que el Oasis sigue, no se acaba, entra en la última etapa: la Re-Evolución, la capacidad de seguir construyendo sueños.
Y empezamos a ponerlo en práctica en nosotras mismas: ¿Cuáles son tus siguientes pasos? ¿Qué sueñas después de haber estado en el Oasis?
Las respuestas son muy diversas y ocupan casi todo el espectro: Desde aplicarlo a mi vida cotidiana, a como miro el mundo cuando camino poco a poco por mi barrio, a ir a Brasil a conocer la metodología de más cerca, ¡hasta seguir jugando para llegar a construir el Mejor Mundo Posible!